Gyakori kérdések
Havi szintű gin tonik meglepetésdoboz előfizetés
Mikor kapom meg az első dobozomat és mikor kapom meg az azt követőket?
Amennyiben adott hónap 5-e előtt sikeresen előfizettél, az első meglepetésdobozodat 10-én fogod megkapni, amennyiben adott hónap 5-e után tudtál előfizetni, akkor az első dobozodat a következő hónap 10-én kapod meg.
Ezt követően minden hónap 10-én fog érkezni a meglepetésdobozod.
Mi van a dobozban?
A dobozokban minden hónapban két érdekes gint kapsz a világ legkülönbözőbb tájairól, amelyeket 50 ml-es formában a hozzá passzoló 200 ml-es tonikkal és ginfűszerrel párosítunk. Egyes hónapokban olyan gineket is tartalmazhatnak a dobozok, amelyeket először, vagy akár utoljára tudsz megkóstolni Magyarországon.
A meglepetésdobozban emellett megtalálsz egy leírást az adott havi ginek és tonikok érdekességeiről és arról, hogyan is lehet ezekből egy tökéletes gin tonikot elkészíteni.
A dobozokban lévő ginek, tonikok és ginfűszerek minden hónapban változnak.
Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
A havi szintű ginelőfizetés házhozszállítása ingyenes.
Havonta kell fizetnem vagy egyben több hónapot?
Az előfizetést havonta szükséges fizetni: 6.990 Ft-ba kerül, amit minden hónap 5-én vonunk le a kártyádról.
Hány hónapra kell előfizetnem?
Nincs minimum előfizetési időszak, nem szükséges több hónapot előre fizetni. Az előfizetés bármikor lemondható, akár egy (igen, 1) hónap után is. Az előfizetés minden hónap 5-én automatikusan megújul és addig tart, amíg le nem mondod.
Tudom szüneteltetni az előfizetésemet?
Természetesen, csak lépj be a fiókodba, és kattints az „előfizetés szüneteltetése” gombra.
1, 2 vagy akár több hónapig is szüneteltetheted az előfizetésedet, a kedved szerint.
Hogyan tudom lemondani az előfizetésemet?
Csak lépj be a fiókodba és kattints az „előfizetés lemondása” gombra. Sajnáljuk, ha így döntesz, de tiszteletben fogjuk tartani a döntésedet.
Hogyan tudom megrendelni az előfizetést?
A főoldalon kattints a menüsorban az Előfizetés fülre, majd a Feliratkozom gombra és töltsd ki a megfelelő adatokat.
Ezt követően minden hónap 5-én megterheljük a kártyádat az adott havi előfizetési díjjal, és a csomagot 10-én kapod meg.
Hogyan történik a szállítás?
Az előfizetéssel járó Gin Tony boxokat a kiválasztott partnereink szállítják ki minden hónap 10-én az általad megadott címre.
Hogyan tudok fizetni?
Az előfizetés a honlapon keresztül, bankkártyás fizetéssel történik.
Nem kaptam meg a rendelt boxot, mit tegyek?
Ez esetben mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot.
Ezt legkönnyebben e-mailben tudod megtenni: hello@gintony.hu
Vagy hívj minket a +36 70 454 4854-es telefonszámon.
A webshopon történő vásárlással kapcsolatos kérdések
Mikor kapom meg a megrendelt terméke(ke)t?
A szállítás a megrendelést követő 2-3 munkanapban történik meg.
Hogyan történik a szállítás?
A szállítás a szerződött partnereink által történik.
Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
A szállítás 45.000 Ft felett ingyenes, az alatti vásárlás esetén 1.500 Ft-ba kerül.
Hogyan tudok fizetni?
Honlapunkon bankkártyás fizetésre van lehetőség.
Nem kaptam meg a termékeimet a rendelést követő 2-3 munkanapon belül, mi a teendő?
Ez esetben mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot.
Ezt legkönnyebben e-mailben tudod megtenni: hello@gintony.hu
Vagy hívj minket a +36 70 454 4854-es telefonszámon.